Shranjevanje poslovnih podatkov
Srce vsake poslovne aplikacije so podatki. Poskrbeti moramo za zanesljivo in varno shranjevanje ter čim hitrejši dostop. Priporočljiva je uporaba centralne baze podatkov s podatkovnim strežnikom.
Naš sistem je kompatibilen z vsemi ključnimi bazami podatkov na trgu:
- Microsoft SQL Server,
- My SQL,
- MariaDB,
- Oracle,
- DB2,
- Postgres,
- Paradox,
- Microsoft Access,
- Microsoft Excel,
- …
Podatkovni gonilniki, ki jih uporabljamo za dostop do strežnikov podatkov, so visoko zmogljivi in zagotavljajo hitre odzive in prenos podatkov do uporabnikove naprave.
Uporabimo lahko vašo obstoječo poslovno bazo podatkov in na njeni osnovi zgradimo samo spletno/mobilno aplikacijo. V kolikor so vaši poslovni podatki razpršeni ali organizirani v manj zmogljivih bazah podatkov (npr. Microsoft Access, Microsoft Excel, Base), vam priporočamo, da jih organiziramo in prepišemo v novo zmogljivo bazo podatkov, ki bo shranjena na strežniku. S tem bo zagotovljena največja varnost podatkov in hiter dostop.
Za katero bazo podatkov se bomo odločili, je odvisno od količine in kompleksnosti poslovnih podatkov ter števila uporabnikov, ki bodo do teh podatkov dostopali. Poleg tega lahko izbiramo med bazami podatkov, ki so brezplačne ali plačljive.
- MySQL: zelo priljubljena visokozmogljiva baza podatkov, še posebej v spletnih aplikacijah (npr. WordPress); brezplačna;
- MariaDB: naprednejša različica od MySQL, ki se vse bolj uveljavlja; uporablja jo Google, ki je z njo zamenjal MySQL; odprtokodna in brezplačna;
- Microsoft SQL Server Express: brezplačna različica baze SQL Server; zelo priljubljena; omejitve so v velikosti baze (največ 2GB) in največjem številu uporabnikov:
- Microsoft SQL Server: zelo priljubljena visokozmogljiva baza podatkov, uporabljena v številnih poslovnih aplikacijah; plačljiva;
- Oracle DB: zelo priljubljena visokozmogljiva baza podatkov, uporabljena v številnih poslovnih aplikacijah; plačljiva;
- …