Naše poslanstvo
- Podjetje Celzija d.o.o. deluje na področju sistemskih integracij.
- Naša prednost je, da smo osvojili tehnologije, ki omogočajo hiter razvoj in izdelavo aplikacij, ki jih lahko univerzalno poganjamo na vseh napravah in vseh operacijskih sistemih.
- Specializirali smo se za reševanje specifičnih problemov, ki jih imajo podjetja pri svojem poslovanju in za njihovo reševanje ne obstajajo komercialni računalniški programi.
Sledimo sodobnim trendom za razvoj poslovnih aplikacij
- Uporaba poslovnih aplikacij na vseh možnih napravah in operacijskih sistemih (namizni računalniki in prenosniki, tablice, telefoni oz. na različnih operacijskih sistemih kot so Windows, Android, iOS, Linux, …).
- Podatkovni sistem in aplikacije morajo zadostiti najvišjim profesionalnim zahtevam.
- Hiter razvoj aplikacij in mobilnih aplikacij brez pretiranega programiranja:
- RAD – Rapid Application Development,
- RMAD – Rapid Mobile Application Development.
Prednosti naših rešitev
- Razvoj aplikacije je v primerjavi z uveljavljenimi programerskimi pristopi 5 do 10 krat hitrejši.
- Nameščanje aplikacije na posamezne računalnike ni potrebno, ker uporabniški (odjemalski) del aplikacije deluje v vsakem internet brskalniku (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Dolphin Browser, …) – uporabniki potrebujejo le internetno povezavo.
- Uporabniška aplikacija deluje povsod, kjer imamo dostop do interneta (v pisarni, od doma, na gradbišču, v tujini, na dopustu, …) in celo, ko dostopa nimamo (offline delovanje).
- Uporabniško aplikacijo je možno uporabljati na vseh obstoječih napravah, ki zmorejo poganjati internetni brskalnik:
- namizni računalniki in prenosni računalniki (Windows, iOS, Linux),
- tablice in telefoni (Android, iOS, Windows, Linux).
- Posodabljanje in nadgrajevanje uporabniškega dela aplikacije poteka centralno na aplikativnem strežniku in posodobitve so takoj dostopne vsem uporabnikom.
- Vsi podatki in njihove spremembe so v trenutku dostopni vsem uporabnikom sistema – vsaka sprememba se sproti zapiše v glavno bazo podatkov.
- Aplikacijo lahko hkrati uporablja poljubno število oseb.
- Aplikacija ima lahko bazo podatkov na poljubnem podatkovnem strežniku:
- MySQL (brezplačen), MariaDB (brezplačen, naprednejša različica od MySQL, uporablja ga Google), Microsoft SQL Server, Oracle DB, …
- Količina podatkov ne vpliva na hitrost delovanja.
- Baza podatkov je lahko poljubno velika.
Varnost podatkov
- Do podatkov imajo lahko dostop samo pooblaščene osebe: prijava v sistem z uporabniškim imenom in geslom.
- Možno je določiti kaj kdo lahko gleda in ali ima tudi pravice urejanja ali samo pravice gledanja (sistem uporabniških skupin).
- Podatke je možno zavarovati in pošiljati šifrirano (SSL) – ni možnosti zlorab (zaščita ustreza najstrožjim zahtevam, npr. v zdravstvu).
- Podatke lahko pošiljamo po šifrirani VPN (Virtual Private Network) povezavi.
- Varnostno kopiranje in shranjevanje podatkov se izvaja na strežniku in je avtomatizirano.
Napredne možnosti sistema
- Poročila za prikaz podatkov v standardnih formatih (PDF, Word, Excel, HTML).
- S tablico ali telefonom posnamemo fotografijo in jo shranimo v bazo podatkov:
- slike so v trenutku dostopne vsem uporabnikom sistema,
- uporabno za arhiviranje dokumentov, za beleženje posebnosti na gradbišču, …
- Avtomatizirano pošiljanje e-pošte neposredno iz aplikacije:
- obvestila o aktivnostih, obrazci za prijave, poročila o poslovanju, …
- Delo na terenu brez neposredne povezave s podatkovnim strežnikom (Offline delovanje) – podatki se sinhronizirajo, ko je povezava možna.
- Koledar za prikaz in urejanje aktivnosti.
- Geolociranje:
- posnetek GPS pozicije se shrani v bazo podatkov,
- sinhronizacija z grafičnimi informacijskimi sistemi (GIS) in z zemljevidi (GoogleMap, …).
- …
Poročila v vseh standardnih formatih
Predstavitve podatkov v grafih
Koledar aktivnosti
Geolociranje
Infrastruktura in stroški
- Prednost sistema je, da ni potrebno kupovati licenc in nameščati dodatnih programov na vsak računalnik odjemalec (klient).
- Z uporabo odprtokodne rešitve za podatkovni strežnik (MariaDB, MySQL, …) odpadejo stroški licenc za podatkovni strežnik. Število uporabnikov pri tem ni omejeno.
- Razširitve aplikacij so lažje in hitrejše kot npr. v MS Accessu ali drugih razvojnih orodjih (Visual Studio, PHP, …).
- Predvideni stroški:
- Nakup licence aplikativnega strežnika, ki poganja aplikacijo.
- Razvoj aplikacije v obsegu stroškov razvoja aplikacije v Microsoft Accessu.
- Strojna oprema: za delovanje programske opreme zadostuje strežnik povprečnih zmogljivosti z nameščenim MS Windows Serverjem ali vsaj Windows 7 na namiznem računalniku. Takšna (poceni) strojna oprema zadostuje za hkratno delo 25-50 uporabnikov.
- Možno je gostovanje na najetem strežniku (v spletnem oblaku) – stroški najema so nižji od nakupa in vzdrževanja lastne strojne opreme.
- Redni stroški vzdrževanja baze podatkov in nadgradnje aplikativnega strežnika.
Primeri podatkovnih poslovnih aplikacij,
ki jih lahko hitro in stroškovno učinkovito rešujemo s predstavljenim sistemom
- vzdrževanje in urejanje katerihkoli zbirk podatkov za podporo poslovnim in proizvodnim procesom, kjer zahtevamo dostop in uporabo kjerkoli, kadarkoli in s katerekoli naprave,
- zajem podatkov na terenu (podatki o strankah, fotografije, zbiranje statističnih podatkov, …),
- aplikacije v zdravstvu, zavarovalništvu, športu, gradbeništvu, …,
- aplikacije, ki morajo ustrezati najvišjim standardom varnosti,
- pomožne direktorske poslovne aplikacije,
- dodatne analize in spremljanje podatkov spletnih trgovin,
- aplikacije zgrajene v Microsoft Accessu – najhitrejša pot do uporabe na mobilnih napravah in preko spleta,
- zahtevne podatkovne zbirke v Microsoft Excelu – prestavitev podatkov iz Excelovih preglednic v profesionalno okolje baz podatkov ter poenostavitev urejanja in dela s temi podatki,
- spremljanje delovanja strojev v proizvodnih procesih od kjerkoli in kadarkoli (takt delovanja, poraba energije, parametri delovanja, …),
- sistemi za nadzor in merjenje fizikalnih veličin (temperatura, pretok, doziranje količin, relativna vlaga, razdalja, frekvenca, električna energija, druge električne veličine, …),
- prenova zastarele poslovne programske opreme (DOS programi, zastareli Windows programi, aplikacije zgrajene v zastarelih bazah podatkov – DBase, Paradox, …) – s prehodom na novi sistem omogočimo njihovo uporabo na vseh napravah in neodvisno od operacijskega sistema.
Slike aplikacij
Potrebujete sodobno poslovno aplikacijo, ki bo šla v korak s časom?
Stopite v stik z nami in skupaj bomo našli rešitev za vaše podjetje.